קטורת טיבטית

איפה אפשר לקנות קטורת טיבטית
בנקודת חן חיפה הרצל 5 חיפה 054-6818597 אפשר לקנות קטורת טיבטית אמיתית על טהרת הצמחים
הגדלים בפסגות הרי ההימליה
כמו כן אפשר לקנות מעמדים מיוחדים לקטורת הטיבטית אשר בניגוד לקטורות אחרות אינה
מודבקת על מקל אלא כל המקל הנו קטורת ולכן היא עבה יותר ודורשת מעמד מותאם
אפשר לקנות בנקודת חן חיפה קטורת טיבטית במארזי מתנה מיוחדים הכוללים אוסף של הריחות
והארומות המיוחדת בחפיסה אחת
ניתן להזמין קטורת טיבטית בטלפון ובחנות הוירטואלית שלנו ולקבל דרך הדואר עד 48 שעות ממהזמנה
קניה נעימה


לחנות הוירטואלית
http://www.nchen.co.il/ 





 




יצור הקטורות הטיבטיות הוא יצירה יחידה במינה של פולחן ואומנות רפואית עתיקה. סודות היצירה של מקלות אלו נשמרים בקפידה מתקופות עתיקות, וכל פרטי הפרטים של התהליך מועברים מדור לדור עד עצם היום הזה. כל העשבים והרכיבים השונים נאספים בהרי ההימלאיה בעונות המתאימות בלבד באופן ידני ובקפדנות רבה.

כול המרשמים לפיהם מייצרים קטורות טיבטיות, מתבססים על ידע מיסטי עתיק ועמוק של השפעה הדדית בין אנרגיות העולם הגלוי והנסתר.

לעומת קטורות שונות רבות, המטרה העיקרית בשימוש של קטורות בטיבט אינה רק התענגות מהניחוח. חלק מהמרשמים נרשמו על ידי רופאים טיבטים מפורסמים, וקטורות אלו מקלות על מחלות גוף ונפש. מרשמים אחרים שייכים למיסטיקאים גדולים של הבודהיזם הטיבטי ומסורת הבון. קטורות אלו שימשו לטיהור הסביבה, לסילוק אנרגיות שליליות והרחקת רוחות רעות וכמנחה בזמן פוג'ות ותפילות.

הקטורות הטיבטיות שונות מהקטורות ההודיות המוכרות בכך שאינן מבוססות על מקל במבוק ומיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד (שמנים, פרחים, עלים, פירות, עץ, שרף, שורשים, תבלינים, עשבים ארומאטיים וכדומה). לכן אין לניחוח של הקטורות הטיבטיות מלאכותיות, כמו בקטורות שונות אחרות.

הניחוח של הקטורות הטיבטיות יוצא מן הכלל. הוא אינו כולל גוונים מתוקים כמו בקטורות ההודיות, אלא דומה לניחוח מריר של מדורה או עשבים בוערים. אפשר להסביר זאת בהבדלי האקלים. ניחוח מריר תורם לגוף חום, אנרגיה ושמחה, שכה חסרים בעונות הקרות בהרים.

הבדל נוסף בין הקטורות הטיבטיות לבין ההודיות – בבעירה הן משנות ניחוחן בהדרגה, גוונים חדשים מתווספים לארומה הראשונית.

הבדל חשוב נוסף: בייצור הקטורות הטיבטיות והנפאליות לא משתמשים לעולם בחומרים סינטטיים או בקאמפורה, אשר גורמת לתחושת חנק. כל הקטורות מיוצרות מרכיבים צמחיים טבעיים בלבד.

קטורות טיבטיות מופיעות גם כאבקה, המכונה – סאנג; היא נשרפת במהירות כאשר שופכים ומדליקים אותה, וממלאת את האוויר בניחוחות. לכן כדאי להשתמש בסאנג להקטרה מהירה של מרחבים גדולים.

כל סוג של קטורת טיבטית הוא בעל ארומה יחידה במינה, והשפעה תרופתית ועל-חושית שאין דומה לה.



אין תגובות: