אבנים וקריסטלים- תכשיטים







איפה אפשר לקנות אבנים וקריסטלים בחיפה?
איפה קונים קריסטלים ואבני חן מוצרי בראשית כפי שנמצא בטבע בנקודת חן חיפה הרצל 5 054-6818597

בנקודת חן מבחר תכשיטים המבוססים על אבנים טבעיות בצורתן הגולמית, בצורות ליטוש שונות או כחלוקי נחל. העיצוב של חלק מהתכשיטים פשוט כאשר ההתמקדות שלנו היא האבן עצמה. מרבית התליונים מיוצרים במזרח
בנוסף לתכשיטים בעיצוב מינמלי המגוון כולל תכשיטי כסף בשילוב אבני קריסטל איכותיות בעיצובים מיוחדים ומקסימים - גדולים ושונים לצד קטנים ועדינים.
תליונים מעוצבים הכוללים שניים, שלוש אבנים שונות או יותר בליטוש קבושון ופאסט (חלקם משולב),
תליוני אמטיסט, סיטרין, אגת, קוורץ - שילוב שתיים או שלוש אבנים בליטוש קבושון ובצורה הטבעית (מושבה) . צמידים מעוצבים עם אבנים איכותיות.
תליוני פוינט טבעי: אמטיסט, סיטרין, קוורץ.
תליונים - ליטוש קבושון עם כסף סביב במגוון סוגי אבנים.
תליוני צ'קרות בעיצובים שונים, תליוני עין החתול קריסובריל וקוורץ.
והכל לפי בקשתכם!!!












אבני חן כשמן- הן אבנים מלאות חן, יופי, צבע ועוצמה.
מקורן של אבני החן בקליפת כדור הארץ והן מוכרות ואהובות עוד משחר ההיסטוריה. התיעוד העתיק ביותר לשימוש באבני חן הוא בספר שמות – שם מוזכרות שתים עשרה אבני החושן שהיוו חלק מהאפוד של הכוהן הגדול. מאוחר יותר הרחיב הרמב"ם על תכונותיהן של אבני החן המורכבות ממינרלים טבעיים ועל פי הרמב"ם מסייעות בטיפול במגוון מטרות/בעיות בתחום הרפואה והנפש.
אבני החן שימשו למגוון מטרות לאורך כל ההיסטוריה כמעט בכל תרבות. הן מוזכרות בכתבים מימי הביניים, ביוון, רומא, במזרח, בכתבי הסנסקריט ועוד. האבנים שימשו למגוון מטרות כולל הגנה על לוחמים וסוחרים, כסמל סטטוס, לריפוי מחלות, לחיזוק אישי ועוד.
אבני החן המוכרות גם כקריסטלים נפוצות לשימוש בעיקר בשילוב בתכשיטים. ליטוש האבנים מוסיף להן לרוב יופי ומבליט את צבען והברק שלהן.
צבעה של כל אבן תלוי בהרכב המינרלי כאשר הגוון מושפע לרוב מעוצמת החום לה האבן נחשפה בזמן התגבשותה. ככל שהחום היה גבוה יותר כך הגוון יהיה עמוק יותר. הברק של אבן החן תלוי בקשיותה – ככל שהקשיות גבוהה יותר כך הברק יהיה חזק יותר. היהלום למשל הוא החומר בעל הקשיות הגבוהה ביותר בטבע – ולכן הברק שלו כה חזק. הבאים אחרי היהלום הם הרובי והספיר שהם למעשה אותה אבן רק בצבעים שונים: הרובי אדומה ואת הספיר ניתן למצוא בכל הצבעים כאשר המוכרת ביותר היא הכחולה. אחרי הספיר, ברמת הקשיות, האמרלד, טורמלין, טנזנייט ואבני חן רבים נוספים שגם להם ברק מרשים לאחר ליטושן. באבני החן בעלות הקשיות הנמוכה יותר כגון ג'ספר או אגת – לא ניתן להבחין בברק. גם לרמת הליטוש והשקיפות של אבן החן השפעה על הברק


תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

חנות מדהימה מחירים מצוינים
אחזור בוודאות