מטוטלות מאבנים ,עץ ומתכת

 הגיע משלוח גדול מאד של מטוטלות רגילות ומיוחדות
אפשר לקנות מטוטלות  מאבנים ומתכת בנקודת חן חיפה 054-6818597 גם בהזמנה אישית למטוטלות עץ עבודת יד


מטוטלת הינה אמצעי לפתיחת חסימות רגשיות ע"י כך שהיא זו אשר מאתרת את נקודות החסימה, ובכח האנרגיה שלה היא מטפלת בבעיות ממוקדות


מטוטלות  נמצאות כבר בשימוש במשך מאות שנים כדי למצוא דברים - מים, זהב, נפט - אוצרות מכל הסוגים, כ במהלך דורות, אנשים השתמשו במטוטלת כדי להנחות אותם לכיוון תשובות הנכונות לשאלות החשובות שלהם. זהו כלי העתיק ביותר, ואחת מהשיטות הפשוטות ביותר להשגת מידע באופן אינטואיטיבי.
בדיוק כמו מכשירי רדיו לאסוף מידע מגלי רדיו בלתי נראים, המטוטלת היא אנטנה רב עוצמה ששולחת ומקבלת מידע מרטט גלי אנרגיה הנפלטים על ידי אנשים, מקומות, מחשבות ודברים.

יש סבורים כי המטוטלת מוצאת את החיבור לחלקים אינטואיטיביים של המוח. "ניחוש" עם מטוטלת הוא שיטה לחיבור עם כוח עליון על מנת לקבל מידע ממקור אלוהי. מחקר מדעי מצביע על כך שהמטוטלת מגיבה לאנרגיה אלקטרומגנטית שמקרינה מכל דבר על פני כדור הארץ.

 
מטוטלות העשויות מקריסטל או מאבן אמטיסט הינן חזקות במיוחד היות ושתי אבנים אלו הינן אבני טיהור חזקות באנרגיה.

אין זו המטוטלת בעצמה אשר נותנת לך את האינפורמציה, זוהי האינטליגנציה הפנימית הגבוהה שלך אשר יוצרת קשר באמצעות מערכת העצבים, אשר נותנת לך את הסיגנלים. המטוטלת רק משמשת כמגבר וכמתרגם של הסיגנלים, אשר מתקבלים בתת ההכרה שלך ומעבירה אותם אל ההכרה. מי שמתורגל טוב בשימוש בזה לא רק מקבל את התשובה כחיובית או שלילית אלא אף מרגיש את העוצמה והמהות שלה על פי תנועות המטוטלת והתגובות אף בזרועות שלו. כלומר כאשר האוחז במטוטלת מחזיק אותה מעל גבי אדם, או חפץ מסוים, הוא מודד את האינטראקציה בין שדה כוח נתון לבין מערכת העצבים שלו


לרכישה של מטוטלות                          
http://www.nchen.co.il/
  






















אין תגובות: