לקוחה מפרגנת

לקוחות מפרגנים לחנות השאנטי נקודת חן הרצל 5 חיפה  054-6818597

לחנות הוירטואלית שלנו
 http://www.nchen.co.il/ 

 

שלום לצוות המקסים של נקודת חן      דצמבר 2013

אני מכירה אתכם כבר מספר שנים, קניתי אצלכם לא מעט כשעבדתי בחיפה, וכעת מדי פעם אני מזמינה מכם.
המוצרים שלכם מאוד מאוד איכותיים, ופשוט כיף לקנות אצלכם, גם כשמבקרים בחנות עצמה (שזו חוויה נפלאה) וגם כשמזמינים מהאינטרנט. כזה יחס, שירות מכל הלב שעושה טוב על הנשמה. הלוואי ירבו כמותכם.
אז מאחלת המון הצלחה, ומודה לכם על החוויה הכייפית בכל פעם שאני מגיעה אליכם (פיזית או ווירטואלית)
תודה :-)
אביגיל טאוב

 

מכתב לחנות אוגוסט 2011

שלום, אני רוצה להודות לכם על טוב לבכם ! לפני מספר שבועות הגעתי אליכם בשביל לקנות מטפחות וצעיפים לפעילויות תנועה, עבור טיפול בילדים והורים ממשפחות מצוקה בחיפה. כששמעת על מטרת הקניה, נתת לי בשמחה בדים שחיכו בדיוק עבור מטרה זו - תרומה ועזרה לחברה. עכשיו ילדים רבים יכולים לחוות ולהינות מחדוות התנועה - עם הצעיפים הנפלאים שלך. תודה ! יישר כוח. הדס

אמרו עלינו - יולי 2011

קרן מזור מנחה בכירה לדמיון מודרך--- החנות היחידה בחיפה שיש בה אבנים וקריסטלים ומתנות מגניבות ובגדים מהמזרח במחירים ממש טובים אבל ממש טובים, אפשר לקנות שם מתנות באמת מיוחדות וקטורות במלא ריחות וקלפים וספרים ותכשיטים מיוחדים, בקיצור חנות קטנה ומדליקה בהרצל 5 רוצו בלי לחשוב פעמיים אני כבר מכורה :)

עוד לקוחה מפרגנת

אני ממליצה בחום על החנות הנחמדה "נקודת חן" (בתחילת הרצל), שמציעה ביגוד מהמזרח, עבודות יד, מזכרות ושאר דברים קטנים ומעניינים בטעם טוב. לשרוד ברחוב הרצל היום, עם כל שינויים וה"ניסויים" הבלתי נלאים שעושה שם העירייה כבר שלוש-ארבע שנים, זה ראוי לפרגון מיוחד מצד התושבים... שמחה , יוני 2011

מכתב מלקוחה

שלום לכם אנשים יפים, אתמול הייתי בחנות שלכם וקניתי את הבד היפה עם האומים שהיה לכם רק אחד ויחיד. דיברנו על פונג'בים ועל סרים. והנה רציתי לשלוח לכם מצגת של תמונות יפהפיות של סרים וכמה עבודה יש בעשיה שלהם. אני מאד נהנתי להכנס לחנות שלכם ותודה על השירות הנדיב, מאחלת לכם הרבה הצלחה וברכות סוניה

לקוחה מפרגנת

נקודת חן בהדר בחיפה רחוב הרצל 5 נתקלתי בחנות מיוחדת במינה בעלי החנות מיצרים שלטים מפרוסות עץ זית עם כיתוב בהזמנה מיוחדת פרקים מתהילים שיר המעלות ,אנא בכוח במחירים עממיים פשוט עבודה מדהימה עם המון אהבה אנשים מוארים רוחניים וכמובן מתקשרים איפשרתי לעצמי שלט מדהים עם מעמד לכרטיסי ביקור ושלט לכניסה במחיר של 100 ש"ח לעבודת אומנות בחנות מוצרי נוי לונגים נרות קטורת וציורים עם כיתובים מעניינים בתוך מעגלי צבע פשוט אטרקציה ממליצה בחום שולחת אור וברכה לפרנסה טובה לנקודת חן בהדר באהבה שלומית

למקור כנסו לקישור:
http://www.ima-adama.co.il/forums/Forum_Message.asp?MessageId=23182


אין תגובות: