פנג שואי ניו אייג ורוחניות בנקודת חן חיפה 054-6818597

איפה אפשר לקנות מוצרים של  פאנג שואי ,ניו אייג ורוחניות
פנג שואי לעיצוב הבית אפשר לקנות בנקודת חן חיפה הרצל 5 חיפה 054-6818597


החנות הוירטואלית שלנו
http://www.nchen.co.il/

עקרונות הפנג שואי מתבססים על הפילוסופיה הסינית העתיקה ועוסקים במגוון נושאים אשר קשורים בארגון הבית, עיצובו וסידור החפצים שבו. רק ארגון נכון של מרחב המחיה הפיזי יביא להרמוניה עם הטבע – מרכז העשייה של הפנג שוואי

מצפן פנג שואי לעיצוב הבית
מראת בגואה
מראת בגואה וחרבות
 מטבעות סיניות לשפע
צב על כסף
דרקון על צב
פילים
צפרדע השפע
מזרקות
פעמוני רוח
קריסטלים לטיהור הבית
קטורת לטיהור הבית
ברווזי מנדרין
פיל עם כדור קריסטל
קמהעמטבע ברכת הבית
פרח לוטוס קריסטל
אריו שומרי הסף
דרקונים
חרב מטבעות
סוס פנג שואי
נחש על גב צב
אלת קואן יאן
גלגל המזלות הסיני


Posted by Picasa




פנג שואי - בתרגום מסינית רוח ומים. שמו הקדום נקרא קאן יו ופירושו : שמים וארץ.

פנג שואי קלאסי מדבר על לחיות חיים הרמוניים עם הטבע. באמצעות עקרונות פנג שואי, אדם יכול לרתום אנרגיות מטיבות (בסינית מוכר כצ'י) בסביבת מגורים כדי לקדם איכות חיים, בריאות, רווחה כלכלית, מערכות יחסים הרמוניות וחיוניות.

בניגוד לתפיסות מוטעות רבות, פנג שואי אינו אופנה, דת או אמונה תפלה. זוהי תורה מתוך תחום לימודי הנקרא פיזיוגנומיה - אחת מחמשת האומנויות הסיניות הידועות בשמן הכולל "המטאפיסיקה הסינית". בפיזיוגנומיה מתייחסים להתבוננות בתופעות באמצעות נוסחאות וחישובים שמטרתם לאבחן ולאמוד את האפשרויות המשתקפות באדם ביחסיו עם הסביבה בה הוא חי ותוצאותיהן של אפשרויות אלו.
הפנג שוואי הינה תורה סינית עתיקה ששמה לה למטרה למצוא את האיזון בין חוקי הסביבה לנפש האדם. במילים אחרות, באמצעות תורה זו ניתן לתכנן את מבנה הבית בצורה כזו שישדר לנו אנרגיות טובות שישפיעו עלינו בצורה חיובית.
התורה יכולה להסביר מדוע אנחנו מרגישים חוסר נוחות בתוך מבנה מסוים בעוד שבמבנה אחר אנחנו נרגיש נוחות ונינוחות. על פי תורת הפנג שוואי זה לא קורה במקרה, או בפוקס, משום שלדברים ובחפצים יש סדר וארגון באמצעותם ניתן להשפיע על מצב הרוח שלנו. דווקא הדברים הקטנים, לכאורה, הם אלה שמשפיעים עלינו בצורה החזקה ביותר: צורת הסידור של הסלון, מיקום התאורה ועוצמתה, הצבתו של רהיט ספציפי וכדומה.
כיום יותר מבעבר אנשים רבים נחשפים לקניית מוצרים על מנת להשרות אווירה נינוחה וטובה יותר, כזו שתשדר אנרגיות טובה ותעניק לבית את תחושת הנוחות שהוא כל כך זקוק לה.
איזה מוצרי פנג שוואי ניתן לקנות?
בודהה צוחק – על פי תורת הפנג שוואי הפסלון של בודהה הצוחק כשבאמתחתו שק מסמל על כך שבתוך הסל שלו נמצאות כל הרעות והצרות של העולם. אמונה אחרת גורסת כי השק שלו דווקא מלא בכל טוב ועושר, כך או כך הצבת פסלון של בודהה מחייך תשרה על הבית אווירה טובה.
מוצרי פנג שואי
מוצרי פנג שואי
זוג אריות – תורת הפנג שוואי מייחסת לפסלון של זוג האריות את סימן האהבה. מומלץ לשים את הפסלון באזור האינטימי והזוגי שלכם. אתם יכולים לבחור אותו, זה יכול להיות בחדר השינה, בסלון וכו'.
פיל – הפסלון של הפיל על פי תורת הפנג שוואי מסמל חופש. הפסלון הזה יעניק לבית שלכם את מידת החופש הרצויה על מנת שתהיו מאושרים. פיל עם חדק מורם מסמל הצלחה ושפע.
מוצרי פנג שואי - פילים
ברווזי מנדרין – תורת הפנג שוואי מייחסת לברווזי המנדרין תכונות של זוגיות ויציבות. על פי האמונה הברווז הינו זוג שחיה בטבע בצורה מונוגמית לחלוטין ולכן מומלץ להציבו בחדר השינה שלכם על מנת שיסייע בחיי זוגיות יציבים יחד עם מוצרי פנג שואי אחרים.
אריות שומרים –תפקידם של האריות על פי תורת הפנג שוואי הוא לשמור על הבית מפני עיניים חמדניות. בעבר היה נהוג למקם אותם מחוץ לבית אולם כיום מקובל גם להכניס אותם פנימה כחלק ממגוון מוצרים ובכך לאפשר להם לשמור עליכם גם מבפנים.
יש הרבה מאוד מוצרי פנג שואי שאתם יכולים להוסיף לביתכם על מנת להגיע אל אותה תחושת נוחות ורוגע בבית שלכם. ככל שתדעו יותר כך יהיה לכם קל לאתר את החפץ הדרוש לכם.
נקודת המוצא היא שחיים, מזל וגורל מושפעים מסביבה חיצונית ופנימית ומשפיעים
בתוך כך על הדרך בה אנשים פועלים, מרגישים וחושבים.



התיאוריה הזו מבוססת על פילוסופיה טבעית ועל קוסמולוגיה והיא מייצגת את הגורם הקוסמי המשפיע על חיי האדם. שני גורמים נוספים המשפיעים הם הגורל והגורם האנושי.

.







אין תגובות: