פעמונים טיבטים


פעמון טיבטי מובחר

 לחנות הוירטואלית
http://www.nchen.co.il/



מבחר פעמונים טיבטיים לטיהור ומדיטציה

רוצים לדעת כיצד מבצעים טיהור אנרגטי לבית? קטורת, מי ים או פעמונים טיבטיים הם רק חלק מהאמצעים העומדים לרשותכם. המדריך המלא לטיהור אנרגטי של הבית - והנפש


איך לעשות טיהור אנרגטי לבית?טיהור אנרגטי של הבית:


בכל הנוגע לבית בו אנו מתגוררים, חשוב להפנים כי בית הוא מעבר לקירות וגג. הבית בעצם מכיל אותנו ואת היקרים לנו בתקופות שונות בחיים, וכיאה לתקופות השונות לעיתים יש כעס, עצב, שמחה, חולי, אורחים שונים וכו'. הבית סופג את כל אותן אנרגיות, בתוכן גם השליליות, ולכן חשוב לערוך טיהור.

תהליך הטיהור. תהליך הטיהור אינו תהליך הקשור לדת מסוימת ולכן מתאים לכל אחד ואחת (אך רצוי לשים לב לכך שנשים במחזור או בהריון אינן יכולות לטהר מרחב). את הטיהור מומלץ לערוך לפחות פעם בשנה או על פי הצורך וההרגשה (בכניסה לבית חדש, לקראת תקופה חדשה בחיינו, אחרי שיפוץ, כשמרגישים תקועים וכו').

כיצד מטהרים? ראשית יש לנקות את הבית ולפנות אותו מהחסימות השונות, כאשר גם היטהרות פיזית של דיירי הבית היא חלק מהתהליך. לאחר מכן יש לחשוב היטב מה היינו רוצים שיקרה עבורנו בבית הזה? בריאות, זוגיות, שפע, עושר ועוד, מדובר בהבעת משאלה של ממש. עיברו מחדר לחדר בעזרת האמצעים השונים (אותם ניתן לבחור מהרשימה הבאה) תוך כדי שאתם מברכים את הבית, את דייריו וכל העולה על רוחכם.

פעמונים טיבטיים. פעמונים טיבטיים מסורתיים עשויים נחושת, והצליל המופק מהם גבוה, עמוק ומדהים. צלילי הנחושת של הפעמונים הינם הרמוניים ומשויכות להם סגולות ריפוי. למטרת הטיהור מומלץ להסתובב ברחבי הבית תוך השמעת הצליל שלהם.

אין תגובות: